قرص‌ ها, مقالات

عوارض قرص جی سی و علت پرفروش بودن آن

عوارض قرص جی سی

درود به همراهان گرامی و کسانی که می خواهند بدانند که عوارض قرص جی سی چیست و چه چیزی در این قرص ها است که باعث می شود افراد با وجود عوارضی که این قرص ها دارند به استفاده از آن ها ادامه دهند؟ پاسخ به این پرسش ها و دیگر سوال هایی که در مورد قرص لاغری جی سی دارید را در ادامه این مقاله به شما عزیزان خواهیم داد لذا تا انتها عطارباشی را همراهی فرمایید.

علت استفاده نمودن از قرص های لاغری در سال های اخیر این است که افراد عموما تمایل کم تری به ورزش کردن و یا فعالیت های سنگین روزمره دارند چرا که برخی ممکن است وقت کافی برای انجام این دست فعالیت ها را نداشته باشند و یا این که به دنبال یک روش راحت تر برای کاهش زن خود بگردند اما باید بگوییم که هر فردی نمی تواند از قرص های لاغری استفاده نماید چرا که باید این موضوع توسط دکتر و یا توجه به وزن شما اندازه گیری شود چرا که این قرص ها عوارض فراوانی ممکن است برای شما عزیزان به دنبال داشته باشد.

فهرست مطالب

بسته بندی قرص جی سی

عوارض قرص جی سی چیست و به چه علت در سال های اخیر پرفروش شده است؟

نه تنها عوارض قرص جی سی باید پیش از مصرف نمودن آن به طور کامل بررسی شود بلکه تمامی قرص های لاغری ای که روز به روز تعداد و نام آن ها در بازار بیشتر و متنوع تر می شوند نیز بایستی در رابطه با عوارضی که دارند آگاهی بخشی سازند تا افراد به خاطر بهشت برینی که این قرص ها در ابتدا معرفی می نمایند درگیر چالش ها و مضرات این قرص ها نشوند و به قولی گول نخورند چرا که ممکن است این عوارض برای برخی بسیار فاجعه بار تر از آن چیزی است که ممکن است تصورش را نمایید.

برخی از قرص هایی که در بازار خرید و فروش قرص های لاغری مشاهده می نمایید ممکن است اصلا نشان معتبر و اصالت کالا از سازمان بهداشت و دارو را نداشته باشند و همین موضوع همانی است که باید توسط شما خریداران گرامی چک شود تا به هر دارویی و در هر سایتی اعتماد ننمایید و علاوه بر هزینه زیاد برای خرید آن به جسم خود آسیب نرسانید. 

قیمت قرص لاغری جی سی ۳۰ عددی

عوارض قرص جی سی

در ابتدای مطلب عوارض قرص جی سی باید بگوییم داروهای مجاز از ظاهرشان هم مشخص هستند از قبیل بسته بندی، اطلاعات روی دارو، مجوزهای درج شده و اینکه حتی با اس ام اس هم می‌شود اصل بودن آن را چک کرد. اما بهتر است پیش از این که به بررسی عوارض قرص جی سی بپردازیم از این صحبت کنیم که اصلا ترکیبات این قرص ها چیست و به چه علت در سال های اخیر با فروش بالایی رو به رو بوده است؟

اصولا وقتی داروئی را تهیه می‌ کنید ترکیباتشان چیزهایی است که روی آنها نوشته شده است. عموما روی آن ها با فونتی درشت نوشته می شود که این قرص ها صد در صد طبیعی می باشد و یا ذکر شده که این داروها گیاهی و بدون عوارض و یا ترکیبات بی خطر می باشند؛ اما در کنار گیاهی بودن، این داروهای لاغری از قبیل قرص لاغری جی سی بارها مورد آزمایش قرار گرفته شده اند و موادی از قبیل ترکیبات زیر دارند (توجه کنید که اکثر این داروهای لاغری ترکیبات مشابهی دارند فقط مقادیرشان متفاوت است) :

  • سیبوترامین
  • هورمونهای تیروئید
  • سودوافدرین
  • آمفپرامون
  • فنل فتالئین
قرص جی سی را کی بخوریم

بروشور کپسول لاغری جی سی

مصرف قرص های لاغری به صورت خودسرانه کار بسیار خطرناکی است، شما باید بعد از خرید از طریق مشاوره روش های مصرف این محصولات را متوجه شوید تا دچار مشکلات مرتبط به این محصولات نشوید. البته می توان تا حدی نسبت به این که افراد عوارض قرص جی سی را نمی دانند حق داد چرا که داخل بروشور تمامی عوارض جانبی قرص ها نوشته شده است و حتی به ترکیبات آن به طور کامل اشاره شده اما بسیاری از افراد آن را نمی خوانند. البته حتی اگر نیاز باشد مجموعه عطارباشی تمام این موارد را با راهنمایی کامل برای شما توضیح خواهد داد تا رضایت کامل شما از خرید حاصل شود.

درون بروشور این دارو ها نه تنها عوارض اغلب قرص های لاغری و یا ترکیبات آن ها نوشته نمی شود بلکه به دروغ چند ترکیب غیر واقعی برای آن می نویسند و چند عارضه خیلی خفیف روی آن نام می برند که همین موضوع می تواند خریداران را گول بزند.

در رابطه با قرص های جی سی طلایی که توسط مجموعه ارائه می شود نیازی به نگرانی نیست چرا که عوارضی که در ادامه بیان می شود در صورتی که دارای بیماری های زمینه ای باشید و یا این که به درستی آن ها را مصرف نکنید و همچنین در صورتی که از داروخانه ها و عطاری های معتبر آن ها را خریداری ننمایید و جنس تقلبی به دست شما برسد، می تواند نگران کننده باشد.

از جمله عوارض قرص جی سی که در صورت دارا بودن شرایط فوق این عوارض صادق است و پس از انجام آزمایش های متعدد به این نتایج رسیده شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بیماری های قلبی عروقی
  • اختلالات کبدی
  • تغییرات خلق و خو
  • افسردگی
  • بی خوابی
  • افزایش فشار خون
  • افزایش ضربان قلب
  • بی قراری
  • وابستگی به دارو و اعتیاد
  • افکار خودکشی
  •  

طریقه مصرف قرص لاغری جی سی

شما بعد از خرید قرص لاغری جی سی به طور کامل توسط مجموعه مشاوره خواهید شد و طریقه مصرف قرص را خواهید فهمید. این قرص باید روزی یک عدد مصرف شود تا پایان دوره ی آن، اما در برخی موارد بعد از مشاوره دستور مصرف آن برای مشتریان متفاوت است.

عطارباشی

محصولات گیاهی در عطارباشی

امیدواریم با این مقاله ضمن کسب اطلاعات طریقه مصرف قرص لاغری جی سی را نیز متوجه شده باشید. شما می توانید تمام محصولات گیاهی اعم از محصولات لاغری و مراقبت از پوست و مو را با کمترین قیمت در عطارباشی تهیه کنید. مجموعه ما متعهد می باشد که تمام این محصولات را به صورت اورجینال و با بهترین خدمات در فروشگاه به شما عرضه کند.

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “عوارض قرص جی سی و علت پرفروش بودن آن

  1. آواتار دیانا دیانا گفت:

    در ۲ هفته مصرفم عوارض خاصی مشاهده نکردم. امکان داره یک سری عوارض در هفته‌ی دوم بگیرم؟

    1. آواتار سردبیر عطارباشی سردبیر عطارباشی گفت:

      خیر قرص لاغری جی سی ما اصل بوده و هیچ عوارضی ندارد
      با تشکر عطارباشی

دیدگاهتان را بنویسید