تناسب اندام, مقالات

لاغری سریع شکم و پهلو با خوراکی های خوشمزه + معرفی 5 چند تکنیک ورزشی

لاغری سریع شکم و پهلو با خوراکی های خوشمزه

حتما ممکن است شما نیز در دوره ای از زندگیتان به دنبال خوراکی های خوشمزه معجزه آسایی بودید که با وجود خوردن زیاد، تغییری در وزن شما ایجاد نکنند و یا این که بتوانند از وزن شما نیز بکاهند. لاغری سریع شکم و پهلو با خوراکی های خوشمزه نیز امکان پذیر است که شما را در مسیر لاغری همراه می‌کند.

به طور قطع می توان گفت که ممکن است هیچ ماده غذایی “جادویی” وجود نداشته باشد که به ویژه چربی شکم را برای لاغری شکم و پهلو هدف قرار دهد، ترکیب برخی از غذاها در یک رژیم غذایی متعادل می تواند به کاهش وزن طبیعی و کاهش چربی شکم کمک کند.

فهرست مطالب

رژیم غذایی ترکیبی برای لاغری سریع شکم و پهلو

همان طور که پیش تر گفته شد هیچ خوراکی ای به تنهایی نمی تواند موجب لاغری شکم و پهلو شما عزیزان شود. در قسمت پایین برخی از ترکیباتی گفته شده است که می توانند به مرور موجب از بین رفتن چربی های شکم و پهلوی شما عزیزان گردند:

  1. پروتئین های بدون چربی: شامل موادی مانند سینه مرغ، بوقلمون، ماهی، توفو، حبوبات، و محصولات لبنی با چربی های گاه به گاه است. پروتئین باعث افزایش سیری و افزایش متابولیسم می شود.
  2. غلات کامل: نان سبوس دار، جو، کینوا، برنج قهوه ای و جو را انتخاب کنید. این وعده ‌های غذایی سرشار از فیبر هستند که به هضم غذا کمک می ‌کند و شما را برای مدت طولانی ‌تری احساس سیری می ‌کند.
  3. نتیجه نهایی و سبزی ها: ترکیبی از نتایج رنگارنگ و سبزی ها بخورید زیرا انرژی کمی دارند و مواد مغذی زیادی دارند که در لاغری سریع شکم و پهلو بسیار کمک کننده هستند. علاوه بر این، آنها حاوی فیبر و آب هستند که می تواند به کاهش وزن کمک کند.
  4. چربی های سالم: منابع چربی های سالم مانند آووکادو، آجیل، دانه ها، روغن زیتون و ماهی های چرب (ماهی آزاد، ماهی خال مخالی) را در رژیم غذایی خود قرار دهید. این چربی ها ویتامین های ضروری را فراهم می کنند و به مدیریت گرسنگی کمک می کنند.
  5. چای سبز: نوشیدن منظم چای سبز همچنین ممکن است متابولیسم و منبع مفیدی را برای کاهش وزن به دلیل محتوای کاتچین آن افزایش دهد.
  6. ادویه جات ترشی جات: ادویه های خوب و بدون ضرر مانند زنجبیل، زردچوبه، فلفل هندی و دارچین با متابولیسم چند برابر و چربی سوزی مرتبط هستند.

حواس تان باشد، توجه به روند کلی مصرف سالم به جای حساب کردن کامل روی مواد تشکیل دهنده خاص، حیاتی است. علاوه بر این، ورزش های بدنی و کنترل کردن روند این ورزش های بدنی و تحرکات بدن برای به دست آوردن و حفظ وزن سالم و لاغری سریع شکم و پهلو ضروری است.

رژیم سریع لاغری

با حداقل رژیم، حداکثر پاسخ دهی را داشته باشید

هیدراته ماندن می تواند به کنترل گرسنگی و لاغری شکم و پهلو کمک کرده و از پرخوری شما جلوگیری کند. به این منظور نوشیدن حداقل هشت فنجان آب در روز توصیه می شود. مصرف کالری را کاهش دهید چرا که میزان کالری دریافتی روزانه و قصد خود برای ایجاد کسری کالری را با مصرف انرژی کمتری نسبت به آنچه که از طریق ورزش و فعالیت های روزانه می سوزانید، پیگیری کنید.

روزه متناوب یا رژیم فست که این روزها خیلی هم مد شده است؛ این رویکرد شامل محدود کردن بازه زمانی در روند لاغری شکم و پهلو برای خوردن هر روز، معمولاً از طریق حذف صبحانه یا شام است. ممکن است به کاهش مصرف کالری معمولی کمک کند.

به غذای خود حتی در زمان خوردن توجه کنید، به آرامی تکه های آن را خرد کنید و از هر تکه لذت ببرید. این امر از خوردن میان وعده های بیهوده جلوگیری می‌کند و هضم بهتری را بهبود می بخشد.

به خاطر داشته باشید که باید خواب کافی برای لاغری شکم و پهلو خود داشته باشید؛ کم خوابی می تواند هورمون های مرتبط با میل به دستکاری غذا را مختل کند و منجر به هوس طولانی مدت و پرخوری شود. 7-9 ساعت خواب فوق العاده در هر شب را هدف قرار دهید.

محدوده فشار را کاهش دهید چرا که سطوح فشار بالا به دلیل مصرف عاطفی یا عدم تعادل هورمونی می توانند به افزایش وزن کمک کنند. تمرین تکنیک های کاهش فشار مانند مدیتیشن، بازی های فیزیکی تنفسی عمیق، یا انجام سرگرمی هایی که از آن لذت می برید.

یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید به این منظور که میزان غذای مصرفی خود را بخوانید و رشد خود را به طور مکرر نشان دهید تا پاسخگو زندگی کنید و مناطقی را برای توسعه در لاغری سریع شکم و پهلو درک کنید.

کم کردن تدریجی وزن ضامن لاغری شکم و پهلو

درست است که بیشار افراد به دنبال لاغری سریع شکم و پهلو هستند اما باید همیشه به خاطر داشته باشید که کاهش وزن باید به تدریج و در یک سیستم سالم برای انجام دوره های طولانی انجام شود. توصیه می شود به طور مستمر با یک متخصص مراقبت های بهداشتی یا متخصص تغذیه زودتر از شروع هر رژیم غذایی مشورت کنید..

تکنیک های ورزشی برای آب کردن چربی های دور شکم

تکنیک های ورزشی برای آب کردن چربی های دور شکم

چندین تکنیک که می توانید برای آب کردن چربی شکم و پهلو در خانه امتحان کنید. در اینجا چند تاکتیک موثر وجود دارد که در سر دسته آن ها ورزش منظم است. در رویدادهای ورزشی قلبی مانند پیاده ‌روی، دوچرخه ‌سواری، شنا یا پیاده ‌روی سریع برای سوزاندن انرژی و کاهش چربی ‌های معمولی بدن، که شامل چربی معده می‌ شود، تعامل داشته باشید.

در قدم بعدی لاغری سریع شکم و پهلو با ورزش کردن لازم است تمرین قدرتی انجام دهید که شامل بازی های بدنی آموزش قدرتی به صورت تکراری برای ساخت توده عضلانی می شود. این باعث می شود متابولیسم شما رشد کند و حتی در زمان استراحت کالری بیشتری بسوزانید. (HIIT)  انجام تمرینات فشرده کوتاه مدت با کمک دوره های بهبودی سریع. روتین های تمرینی HIIT در سوزاندن چربی های شکم و پهلو قدرتمند شناخته شده اند.

یک رژیم غذایی سالم را مصرف کنید

 آگاهی از مصرف وعده ‌های غذایی کامل همراه با نتیجه نهایی، سبزیجات، پروتئین‌ های بدون چربی، غلات کامل و چربی‌ های سالم همزمان با به حداقل رساندن غذاهای فرآوری شده، میان وعده ‌های شیرین و نوشیدنی ‌ها در لاغری شکم و پهلو بسیار کمک کننده است.

اندازه عناصر و پروتئین و مواد تشکیل دهنده بدن خود را در دوره آب کردن چربی شکم و پهلو نظر داشته باشید تا از پرخوری خودداری کنید. از بشقاب ها یا کاسه های کوچکتر برای کمک به کنترل بصری قسمت های خود استفاده کنید.

با کاهش کربوهیدرات های تصفیه شده نیز می توانید نتایج درخشانی بگیرید. مصرف کربوهیدرات های ظریف مانند نان سفید، ماکارونی و میان وعده های شیرین را محدود کنید زیرا می توانند در تجمع چربی های معده نقش داشته باشند.

یک از نکات قبل از لاغری این است که همیشه به خاطر داشته باشید که هیدراته بمانید، در برخی از مراحل روز مقدار زیادی آب بنوشید زیرا متابولیسم را بهبود می بخشد و به هضم غذا کمک می کند. با خواب کافی تمام مشکلات زندگی حل می‌شود. هدف 7 تا 9 ساعت خواب استثنایی در هر شب باشد زیرا کم خوابی می تواند باعث افزایش وزن و افزایش چربی شکم شود.

آب کردن چربی شکم و پهلو

فشار مداوم می تواند به افزایش وزن و تجمع چربی شکم کمک کند و شما را در پروسه آب کردن چربی شکم و پهبو با مشکل مواجه نماید. تکنیک های کاهش فشار را همراه با مدیتیشن، تمرینات تنفس عمیق، یا انجام سرگرمی هایی که تجربه می کنید، تمرین کنید.

از مصرف بی رویه الکل خودداری کنید چرا که نوشیدنی های الکلی دارای انرژی بیش از حد هستند و در صورت مصرف بیش از حد ممکن است به تجمع چربی‌های شکم کمک کنند و روند لاغری شکم و پهلو را دارای مشکل خواهند کرد.

کاهش وزن شکم، معضل همیشگی

به خاطر داشته باشید که کاهش وزن شکم و پهلو همیشه به راحتی ممکن نیست. بنابراین، آگاهی از کاهش وزن طبیعی از طریق ترکیبی از ورزش، اصلاح رژیم غذایی، و اصلاح شیوه زندگی برای تأثیرات قدرتمند در آب کردن چربی های شکم در خانه، حیاتی است. در این راستا می توانید به پزشک های متخصص مراجعه کنید و در کنار انجام ورزش های متعدد خود، رژیم های غذایی فست را نیز در راستای اهداف خود قرار دهید.

عطارباشی

محصولات گیاهی در عطارباشی

شما می توانید تمام محصولات گیاهی و لاغری را با کمترین قیمت در عطارباشی تهیه کنید. مجموعه ما متعهد می باشد که تمام این محصولات را به صورت اورجینال و با بهترین خدمات به شما عرضه کند.

عطارباشی 2

دیدگاهتان را بنویسید