قرص‌ ها, آموزشی, تناسب اندام

قرص لاغری گلوریا چیست؟ همه چیز در مورد قرص گلوریا

قرص لاغری گلوریا چیست

همه چیز در مورد قرص گلوریا

قرص لاغری گلوریا چیست؟ قرص گلوریا یکی از چند قرص تاثیرگذار برای لاغری است. این قرص ساخت کشور اسپانیا می‌باشد. به‌نظر می‌رسد، یکی از پرفروش‌ترین قرص‌های لاغری و تناسب اندام است که طرفداران زیادی دارد. همان‌طور که می‌دانید، افزایش سوخت‌وساز در بدن، از مهم‌ترین وظایف قرص‌های لاغری است. فرد در زمان افزایش متابولیسم تعریق کرده و از این طریق، چربی‌های اضافی از بدن او دفع می‌شوند.

آب شدن و از بین رفتن چربی‌های بدن در هنگام مصرف قرص‌های لاغری، دوچندان شده و همین امر سرعت کاهش وزن را بیشتر می‌کند. در این بین، اگر به انجام ورزش و اصلاح رژیم غذایی نیز توجه شود، خاصیت قرص‌ها، چند برابر خواهد شد. شکستن مولکول‌های چربی توسط قرص گلوریا به‌بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

علاوه بر این، افزایش انرژی و توان فرد نیز به این نوع سوخت‌وساز کمک بسیار زیادی می‌کند. کاهش اشتهای شدید نیز یکی دیگر از عملیات مفید قرص لاغری گلوریا است. به‌نظر می‌رسد، کاهش اشتها، مهم‌ترین قدم مثبت برای از دست دادن چربی‌های بدن باشد. زیرا در این روش، فرد اشتهای خود را برای مصرف غذاهای قندی و چربی از دست می‌دهد. اگر توجه کرده باشید در زمان مصرف قرص‌های لاغری به نوشیدن آب فراوان تاکید می‌شود. دلیل این تاکید، حذف سموم مختلف از بدن می‌باشد.

تاثیر قرص گلوریا در کاهش وزن

قرص لاغری گلوریا چیست؟ قرص گلوریا چگونه بر روی چربی‌ها اثر می‌گذارد؟

قرص گلوریا نیز همانند قرص‌های لاغری دیگر، مستقیما باعث درگیری مغز و معده می‌شود. به این ترتیب که،  با تحریک و ارسال پیام اشتباه به مغز، باعث می‌شود تا احساس سیری زودتر از زمان موعد به سراغ فرد آید. در خصوص معده نیز می‌توان گفت، حجم بسیار زیادی از آن، پر شده و این حس را به شخص می‌دهد که دیگر جایی در معده برای غذا وجود ندارد. این روش به‌تدریج باعث می‌شود که فرد، عادت‌های غذایی نامناسب در گذشته را ترک کند. با این روش حتی اگر تمایلی هم به مصرف غذا داشته باشد، معده، این اجازه را به فرد نمی‌دهد.

همه چیز در مورد قرص گلوریا

قرص گلوریا از گیاهی با عنوان لوتوس هندی ساخته می‌شود. به این گیاه در ایران، لاله مردابی گفته می‌شود. علاوه بر این، هل، موم عسل، بهار نارنج و بابا آدم نیز جزو گیاهان استفاده شده در ترکیبات قرص لاغری گلوریا هستند. همان‌طور که می‌دانید، هر یک از این مواد ذکر شده، خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن دارند. قرص گلوریا یک قرص لاغری بسیار قدرتمند و تاثیرگذار است که به لطف مواد گیاهی موجود در آن، سردمدار قرص‌های لاغری در جهان است.

البته تاکید بر فواید آن، باعث نمی‌شود که از بیان عوارض این قرص خودداری کنیم. تمام قرص‌های لاغری دارای عوارضی می‌باشند که بچن نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم. به‌عنوان مثال، کافئین موجود در قرص‌های لاغری برای افرادی که تپش قلب بالا دارند، بسیار مضر و نامناسب است. بی‌خوابی نیز یکی از مضرات قرص گلوریا است که به‌دلیل بالارفتن سطح انرژی در بدن است.

قرص های لاغری گلوریا

توجه به نحوه مصرف قرص لاغری گلوریا

زمانی که اقدام به مصرف قرص های لاغری گلوریا می‌کنید، بهتر است که از نوشیدن دو لیوان آب قبل از هر وعده غذایی غافل نشوید. تاثیرگذاری مطلوب قرص گلوریا با این روش، بیشتر خواهد شد. بسیاری از قرص‌های لاغری به دلیل تسریع در فرایند چربی‌سوزی باعث ضعف جسمانی در افراد می‌شوند. به‌همین دلیل، توصیه ‌می‌شود که این افراد برای تامین مواد مغذی در بدن از قرص‌های مولتی ویتامین استفاده کنند. این قرص‌ها باعث افزایش توان جسمی در فرد می‌شوند.

بهترین نوع مصرف برای قرص گلوریا در سه دوره منظم است. برای بیان ساده‌تر، بهتر است بدانید که،  نحوه مصرف در این دوره‌ها به این شکل است که در ماه اول، قرص‌ها را مصرف کرده و بعد از آن، استراحت یک‌ماهه به خود بدهید. بهتر است  بعد از استراحت یک‌ماهه، مصرف قرص‌ها را ادامه دهید و همین منوال را برای حدود 3 دوره مورد توجه قرار دهید.

برای شروع مصرف قرص گلوریا، در 5 روز ابتدائی روزانه یک عدد قرص، مصرف کنید. این قرص باید حدود 30 دقیقه قبل از صبحانه باشد. البته مصرف قرص با دو لیوان آب، بهترین تاثیرگذاری را برای شما خواهد داشت. در این 5 روز، به وضعیت بدنی خود دقت نمایید. اگر اشتهای شما کاهش یافت، تا اتمام قرص‌ها همین رویه را در پیش بگیرید. اما اگر اشتهای شما به قوت قبل، باقی بود بهتر است از روز ششم، قرص‌ها را به 2 عدد برسانید. البته می‌توانید قرص‌ها را با هم و یا با فاصله بین صبحانه و ناهار میل کنید. مصرف قرص با دو لیوان آب، فراموش نشود.

قرص مناسب برای لاغری

فواید مصرف قرص گلوریا

قرص لاغری گلوریا به دلیل گیاهی بودن، فواید فراوانی برای بدن دارد. یکی از این فواید، کاهش کلسترول خون و مشکلات قلبی است. کاهش توده‌های چربی موجود در اندام‌های مختلف مانند شکم و پهلو نیز از فواید دیگر  است. البته افزایش سطح انرژی به‌منظور تحریک متابولیسم نیز از مزیت‌های دیگر این قرص است.

چه افرادی باید از مصرف قرص گلوریا خودداری کنند؟

  • افرادی که بیماری‌های مغزی و اعصاب دارند، بهتر است از مصرف قرص لاغری گلوریا خودداری نمایند.
  • بیماران ریوی و کلیوی نیز مجاز به استفاده از قرص گلوریا نیستند.
  • این قرص برای بیماران دیابتی و با فشار خون بالا نیز ممنوع است.
  • بانوان باردار و شیرده نیز اجازه مصرف قرص لاغری گلوریا را ندارند.
  • اگر قصد بارداری دارید، بهتر است قبل از اقدام به این کار، مصرف قرص را قطع کنید. سعی کنید قبل از انجام هر گونه آزمایش، مصرف دارو را قطع نمایید.

نحوه عملکرد قرص گلوریا

یکی از مهم‌ترین دلایل چاقی، مصرف خوراکی‌های با انرژی‌دهی لحظه‌ایی است. اگر انرژی ورودی به بدن از این طریق به دست آید، فرد خیلی زود سیر شده و بعد از چند لحظه دوباره احساس گرسنگی خواهد داشت. همین امر باعث می‌شود تا در عرض چند ساعت، خوراکی‌ها و غذاهای متفاوتی مصرف نماید. گلوکز و قند یکی از همین مواد خوراکی است که در زمان گرسنگی، تمایل به مصرف آن‌ها دارید. با مصرف این مواد، گلوکز ورودی به بدن تبدیل به چربی شده و باعث می‌شود تا یک فرد اضافه وزن پیدا کند.

قرص لاغری گلوریا چیست

بهتر است بدانید که بدن فقط مقداری از قند ورودی را به انرژی تبدیل می‌کند. قسمت اعظم این مواد به چربی تبدیل شده و برای بدن خطرناک است.ولی بهتر است نگران نشوید، زیرا  با مصرف قرص لاغری گلوریا، اشتهای فرد کور شده و همین امر، مانع از ادامه پرخوری قبلی خواهد شد. علاوه بر این، متابولیسم نیز، شدت بیشتری می‌گیرد. در نهایت، بدن هیچ تمایلی به گلوکز و مصرف غذاهای شیرین نخواهد داشت.  اینجاست که نتیجه دلخواه برای رسیدن به تناسب اندام مورد توجه قرار می‌گیرد.

قرص لاغری گلوریا مناسب برای افراد کم حوصله

آب کردن چربی‌های شکم و پهلو نیازمند مدت زمان زیادی است. اغلب افراد هیچ‌گونه صبر و حوصله‌ای برای انجام این کار ندارند. این افراد تمایل دارند تا در زمان کم به نتیجه مطلوبی برسند. بهتر است این افراد تمام حواس خود را به ما بدهند.. زیرا ما خواهیم گفت که با مصرف قرص گلوریا نیازی به صبر و حوصله فراوان نیست و فرد در زمان کوتاهی کاهش وزن را تجربه خواهد کرد.

قرص‌های لاغری با تحریک قسمت‌های مختلف در بدن، چربی‌سوزی را به سرعت انجام می‌دهند. در این حالت، انرژی فرد بیشتر شده و بدن برای تامین انرژی از دست رفته قبلی اقدام به سوزاندن چربی‌های خود می‌کند. تمام این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا کاهش وزن و لاغری به سرانجام مطلوبی برسد.

عطارباشی

محصولات گیاهی در عطارباشی

شما می توانید تمام محصولات گیاهی و لاغری را با کمترین قیمت در عطارباشی تهیه کنید. مجموعه ما متعهد می باشد که تمام این محصولات را به صورت اورجینال و با بهترین خدمات به شما عرضه کند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید