تناسب اندام, محصولات گیاهی, مقالات

عوارض قرص پلاتین چیست | بهترین زمان مصرف

عوارض قرص پلاتین

اخیرا مکمل اسپانیایی پلاتین به دلیل اثرات قابل توجه در کاهش وزن بسیار شناخته شده است و به همین دلیل افراد زیادی خواهان دانستن عوارض قرص پلاتین هستند. به طور کلی اکثر نظرات در مورد قرص لاغری پلاتین مثبت است و با وجود مصرف گسترده میان مردم، عوارض جانبی خطرناکی در آن مشاهده نشده. با این حال در ادامه متن تمام عوارض قرص پلاتین را در عطارباشی بررسی می کنیم.

قرص پلاتین چیست

قبل از بررسی عوارض قرص پلاتین بهتر است ابتدا ببینیم ترکیبات این مکمل چیست و چگونه کار می کند. مکمل پلاتین از سه جهت باعث کاهش وزن می شود. طبیعتا هیچ درمانی بدون عوارض جانبی نیست و مکمل پلاتین هم از این قاعده مستثنی نیست.

بخشی از عوارض قرص لاغری پلاتین به دلیل این است که این مکمل اشتها را کاهش می دهد. این اثر پلاتین ممکن است تا ۱۰ ساعت هم طول بکشد. اما اگر به صورت درست مصرف شود عوارض به حداقل می‌رسد. در بعضی موارد افراد در غذا نخوردن زیاده روی می کنند و دچار حالت تهوع می‌شوند. بنابراین توصیه می شود هنگام مصرف پلاتین غذا را به طور کامل حذف نکنید.

فهرست مطالب

قرص لاغری پلاتین اصل و تقلبی

ترکیبات قرص لاغری پلاتین

این محصول حاوی عصاره پرتقال تلخ است که این ترکیب به نوعی محرک حساب می شود و اثراتی مشابه کافئین دارد. یکی دیگر از عوارض قرص پلاتین نیز مربوط به همین ترکیب است. معمولا ترکیبات محرک بهتر است با محرک های دیگر مصرف نشوند. بنابراین مصرف قرص پلاتین همراه با چای، قهوه و شکلات ممکن است باعث بی خوابی و بد خلقی شود. به علاوه مکمل های دیگری هستند که حاوی کافئین هستند.

پس بهتر است قبل از مصرف حتما ترکیبات آن بررسی شود. ترکیبات محرک به طور کلی بد نیستند و در صورت مصرف به مقدار مناسب حتی خاصیت هم دارند. اما مصرف زیاد آن ها توصیه نمی شود. همین موضوع باعث می شود تا بعضی ها به غلط تصور کنند که آیا قرص پلاتین شیشه دارد یا خیر. در صورتی که اصلا اینطور نیست و ترکیبات قرص پلاتین کاملا گیاهی هستند.

قرص لاغری پلاتین حاوی یکسری ترکیبات است که متابولیسم بدن را افزایش می دهند. در بسیاری از موارد پرخوری دلیل چاقی نیست و فرد به این دلیل به اضافه وزن مبتلا است که بدنش چربی اضافی را نمی سوزاند. قرص پلاتین دارای ترکیباتی مثل کارنیتین است که چربی سوزی را تسریع می کنند. کارنیتین باعث انتقال چربی ها در داخل سلول می شود و فرایند سوخت چربی را آغاز می کند.

کارنیتین و دیگر ترکیبات موجود در پلاتین هم عوارض خاص خودشان را دارند. اما به طور کلی خطرناک نیستند و در صورت مصرف درست مفید هستند. همچنینی به همین دلیل توصیه می شود که هنگام مصرف قرص پلاتین فعالیت بدنی و ورزش فراموش نشود. زیرا فعالیت بدنی میزان چربی سوزی را افزایش می دهد.

نظرات در مورد قرص لاغری پلاتین

عوارض قرص پلاتین چیست؟

قبل از اینکه عوارض قرص پلاتین را بررسی کنیم بهتر است در نظر داشته باشید که هیچ مکمل و دارویی بدون عوارض نیست. تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که بهترین گزینه را انتخاب کنیم. با توجه نظرات در مورد قرص لاغری پلاتین، می توان گفت این محصول یکی از مکمل هایی است که در عین موثر بودن، عوارض کمی دارد.

پلاتین و بی خوابی

یکی از عوارض قرص پلاتین بی خوابی است که به دلیل وجود محرک های آن است. منظور از محرک، ترکیبات مضر و مخدر نیست. این ترکیبات سطح انرژی فرد را زیاد می کنند. برای مثال کافئین چای و قهوه هم یک محرک محسوب می شود.

عوارض قرص پلاتین و بارداری

یکی دیگر از عوارض قرص پلاتین که در خانم ها اتفاق می افتد، افزایش حرکات رحم است. به همین دلیل مصرف این مکمل مانند بیشتر مکمل ها در زمان بارداری ممنوع است.

عوارض قرص پلاتین در دستگاه گوارش

بیشتر عوارض قرص پلاتین مربوط به دستگاه گوارش است. این موضوع در اکثر مکمل های لاغری وجود دارد. ترکیبات موجود در قرص پلاتین سبب افزایش سطح انرژی بدن می شوند. این ترکیبات همچنین باعث افزایش تحرکات روده هم می شوند. بنابراین عوارضی مثل کرامپ و اسهال شایع است. همچنین قرص پلاتین باعث کاهش اشتهای شدید هم می شود. این موضوع در بعضی ها سبب احساس تهوع می شود. در این مواقع بهتر است غذا را به طور کامل حذف نکنید و هر چند ساعت مقدار کمی غذا میل کنید.

خرید قرص لاغری پلاتین

طریقه مصرف قرص لاغری پلاتین و بهترین زمان مصرف قرص پلاتین به چه صورت است ؟

از تمامی مواردی که تا کنون به شما عزیزان گفته شده است، مهم تر این است که بدانید چگونه می توان این قرص ها مصرف کرد و دوز مصرفی برای هر شخص در یک روز چه میزان می باشد؟

به خاطر داشته باشید که در صورت درست مصرف نکردن و استفاده غیر اصولی از قرص های لاغری، می توانید عوارض قرص پلاتین را چندین برابر افزایش دهید لذا طبق اصولی که این جا بیان می شود و روی بروشور تهیه شده نوشته شده است عمل نمایید تا نتیجه مورد نیاز خود را دریافت کنید. برای افرادی که تا کنون هیچ گونه قرص لاغری ای مصرف ننموده اند باید بگوییم که رعایت موارد زیر از ضروریات می باشد:

در ابتدا لازم است تا این قرص ها را نیم ساعت پس از میل نمودن وعده صبحانه مصرف نمایید البته نکته مهم این است که باید با یک لیوان کامل آب ولرم قرص را ببلعید که این آب می توانید حاوی مواردی چون: مقداری عسل، خاکشیر، تخم شربتی و ابلیمو باشد که روند تاثیر گذاری قرص را بیشتر می کند اما در صورتی که تمایلی به استفاده با این متریال ها ندارید نیز می توانید به صورت آب خالی نیز قرص را مصرف نمایید.

در صورتی که عمل بالا را برای مدتی انجام دادید اما نتیجه گرفتید که کاهش اشتهایی در شما صورت نگرفته است برای بهترین زمان مصرف قرص پلاتین می توانید قرص را نیم ساعت پیش از صبحانه میل نمایید.

برخی معتقدند که قرص می بایستی به صورت ناشتا مصرف شود اما در صورتی که با رعایت نمودن این دستور العمل همچنان کاهشی در اشتهای شما عزیزان رخ نداد بهتر است در ابتدای روز یک قرص را به صورت کاملا ناشتا میل نمایید و در ادامه روز نیز می توانید با فاصله 4 ساعت از قرص اولی یک قرص دیگر را مجددا میل نمایید.

باید برای کاهش عوارض قرص لاغری پلاتین حتما در مصرف ناهار و شام در وعده های خود دقت نمایید چرا که به هر میزانی که شما در وعده های خود غذای کم تری مصرف نمایید به همان میزان نیز عمل استاپ غذایی برای شما عزیزان صورت خواهد گرفت.

حواستان باشد که برای تکمیل پروژه لاغری آب نقش بسیار حیاتی را بازی می کند لذا لازم است که برای دفع عرق و ادرار هر نیم ساعت یک بار یک لیوان آب مصرف کنید چرا که در این صورت نتیجه گیری شما از مصرف این قرص بیشتر خواهد شد.

عطارباشی

محصولات گیاهی در عطارباشی

شما می توانید تمام محصولات گیاهی و لاغری را با کمترین قیمت در عطارباشی تهیه کنید. مجموعه ما متعهد می باشد که تمام این محصولات را به صورت اورجینال و با بهترین خدمات به شما عرضه کند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید