محصولات گیاهی, مقالات

قرص استرابری چیست؟ همه چیز در مورد قرص لاغری استرابری

قرص استرابری چیست

درود به همراهان و علاقه مندان به قرص لاغری استرابری. در این مقاله قرار است که در رابطه با قرص های لاغری استرابری با یکدیگر صحبت کنیم و ببینیم که اصلا قرص استرابری چیست و چه مزیت هایی دارد که موجب شده طرفداران بسیاری پیدا کند. علت استفاده از این قرص چه می باشد؟ آیا با یک قرص شمیمیایی طرف هستیم یا خیر؟ چرا این قرص به قرص توت فرنگی هم شناخته می شود؟ اگر می خواهید بدانید که ویژگی های قرص استرابری چیست با عطارباشی همراه باشید.

فهرست مطالب

قرص استرابری چیست؟

در ابتدا لازم است که به توضیح این که قرص لاغری استرابری چیست بپردازیم. این محصول در حقیقت همان طوری که از نام آن پیداست قرص های لاغری می باشد که در بسته های 30 عددی موجود می باشند اما نکته ای که در این قرص ها حائز اهمیت است این می باشد که این قرص ها یکی از بهترین کنترل کننده های اشتها می باشند که تاثیر به سزایی در کاهش وزن افراد داشته و در ادامه موجب چربی سوزی بالایی در افراد می گردد.

این قرص ها به شدت اشتهای افراد را سرکوب می کنند و در طول دوره تماما تاثیر خود را روی افراد می گذارند. قرص های لاغری استرابری می توانند بهترین عملکرد را در تجزیه چربی های اضافی بدن داشته باشد. کپسول لاغری استرابری یک ماده شیمیایی است که از توت فرنگی گرفته شده و در موارد مختلف استفاده می شود. این قرص ها با افزایش دادن سطح هورمون های ادیپونکتین می توانند به عنوان عاملی که موجب افزایش متابولیسم و افزایش سوخت و ساز بدن می گردد، تاثیر گذار باشد.

آدیپونکتین قرص استرابری که یک هورمون پپتیدی است که در انسان ها از بافت چربی ترشح می شود و بر روی متابولیسم چربی و گلوکز اثر می گذارد. آدیپونکتین حساسیت کبد به انسولین را دائما افزایش می دهد و باعث کاهش میزان خروجی گلوکز از کبد نیز می شود. علاوه بر این افزایش سطح آدیپونکتین مصرف گلوکز را در عضلات افزایش می دهد و مانع از بالا رفتن قند خون می گردد.

چیز درباره ی قرص لاغری استرابری اصل

در قدیم تر ها عموما از توت فرنگی ها به عنوان یک طعم دهنده در محصولات ارایشی استفاده می شده است که امروزه با پیشرفت هایی که در تولید محصولات لاغری صورت گرفته است توت فرنگی ها نیز در صنعت محصولات ارایشی و بهداشتی تغییر کاربری داده اند و به عنوان محصولات لاغری مثل قرص استرابری از آن ها استفاده می شود.

در روند استفاده از قرص لاغری استرابری مشخص شده است که تاثیر این قرص ها به گونه ای می باشد که شخص به عنوان تغذیه روزانه خود به جای این که به خوردن غذا مشغول شود از چربی های سلولیت و چربی های کهنه بدن خود استفاده می نماید که همین موضوع موجب کاهش شدید اشتها شده و در ادامه موجب چربی سوزی زیادی در اشخاص مصرف کننده می گردد. قرص استرابری اصل ویتامین C بیشتری از پرتقال دارد و همچنین دارای فیبر بالا و کالری بسیار کم، سرشار از ویتامین A، پتاسیم و کلسیم است.

ویژگی های قرص لاغری استرابری چیست؟

ویژگی هایی که قرص لاغری استرابری دارند تقریبا کم و بیش مشخص است اما به طور کلی می توان گفت این قرص ها دارای ویژگی های زیر می باشند:

  1. کاهش اشتها از روز اول مصرف
  2. کاهش وزن سریع
  3. کاهش سایز
  4. جمع کننده و سفت کننده پوست
  5. افزایش سوخت و ساز بدن
  6. چربی سوزی بی نظیر حدود ۸ کیلو در هر دوره بدون ورزش
  7. کاهش بدون بازگشت
  8. کاهش قند خون و جلوگیری از دیابت نوع ۲
  9. جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست
  10. جلوگیری از تبدیل قند اضافی به چربی
  11. تاثیر فوق العاده کپسول لاغری استرابری روی چربیهای انباشته شده و حتی قدیمی در قسمت ران ، شکم، پهلو و بازو
  12. مفید برای کبد
  13. مفید برای غضروف سازی و مفاصل
  14.  

ترکیبات قرص استرابری لاغری

همانطور که در قسمت های پیشین اشاره کردیم ترکیب قرص استرابری با سایر قرص ها کمی متفاوت می باشد و دارای ترکیباتی چون: کلسیم فسفات، توت فرنگی، سلولز، منیزیوم و ژلاتین می باشد.

روش مصرف قرص لاغری استرابری چگونه است؟

همانطور که گفتیم کپسول لاغری استرابری در بسته های 30 عددی تهیه و توزیع می گردد لذا روزانه یک عدد را به صورت ناشتا یعنی پیش از میل کردن صبحانه به همراه دو لیوان آب مصرف نمایید. توجه کردن به این نکته خالی از لطف نیست که در صورتی که از این قرص ها برای لاغری استفاده می نمایید دیگر نیازی نیست که در کنار آن به ورزش کردن و یا فعالیت های دیگر بپردازید.

اما کسانی که نیاز دارند که در مدت زمان کوتاه تری کاهش وزن چشم گیری داشته باشند بهتر است که در کنار مصرف قرص لاغری استرابری اقدام به انجام فعالیت های بدنی نیز نمایند تا تاثیر چربی سوزی چندین برابر باشد. در کنار نکات پیشین توجه داشته باشید که باید وعده های غذایی خود را کم تر از پیش مصرف کنید.

ویژگی های قرص استرابری

حواستان باشد که آب باید به میزان بسیار بیشتری نسبت به قبل مصرف قرص استرابری شود چرا که تمام روند چربی سوزی در بدن به این شکل می باشد که می بایستی باید از تعریق کردن دفع شود لذا در این میان لازم است که آب بیشتری مصرف گردد. یک نکته بسیار مهم این است که نباید از این قرص ها در دوران عادت ماهیانه خود مصرف نمایید.

برای این که در طول روز دچار سر گیجه و یا افت انرژی نگردید بهتر است که حتما روزانه به مقدار 3 الی 5 عدد خرما و گردو و یا پسته و هر مغزی که می دانید موجب بالا بردن و تنظیم فشار در بدن می گردد، مصرف نمایید اما این مورد برای افرادی که طبع گرمی دارند پیشنهاد نمی شود. اما در این میان از خوردن زیتون غافل نشوید چرا که بسیار برای بدن مفید می باشد.

عوارض جانبی مصرف قرص استرابری

قرص لاغری استرابری عموما دارای عوارض شدیدی نمی باشد چرا که این محصول کاملا گیاهی می باشد اما در روزهای اولیه مصرف به علت شوک شدن بدن ممکن است دارای علائمی چون:

  • سردرد
  • سرگیجه
  • کاهش فشار خون
  • حالت تهوع
  • تپش قلب
  • افت قند

باشید که علت آن هم بالا رفتن سطح انرژی بدن می باشد. لذا پس از چند روز مصرف مداوم این موارد نیز از بین خواهد رفت و عوارض قرص لاغری استرابری به همین چند مورد خلاصه می شود.

عطارباشی

محصولات گیاهی در عطارباشی

شما می توانید تمام محصولات گیاهی و لاغری را با کمترین قیمت در عطارباشی تهیه کنید. مجموعه ما متعهد می باشد که تمام این محصولات را به صورت اورجینال و با بهترین خدمات به شما عرضه کند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید