قرص‌ ها

بهترین زمان مصرف قرص پاپایا

بهترین زمان مصرف قرص پاپایا

قرص پاپایا، تاثیرگذارترین قرص موجود در کشور، برای لاغری است. این موضوع، طبق نظرات مثبت کاربران و مصرف‌کنندگان قرص موردنظر، ثبت شده است. اما بهترین زمان مصرف قرص پاپایا چیست ؟ با توجه به گیاهی بودن قرص پاپایا، می‌توان به این نتیجه رسید که اگر افراد، آن‌ را در زمان مشخص و معینی مصرف کنند، خاصیت اثربخشی این قرص‌ها دوچندان خواهد شد. بسیاری از افراد چاق، از زمان کودکی، مواقعی را به یاد می‌آورند که مدام در حال رژیم گرفتن بودند.

به‌بیان ساده‌تر، استعداد چاقی در آن‌ها، به حدی زیاد بود که چاره‌ای جز مصرف محدود مواد غذایی نداشتند. به‌عبارتی، زندگی آن‌ها، دائما در رنج و عذاب بود. این افراد تا زمانی که بزرگتر می‌شوند نیز استعداد چاقی را با خود دارند. حتی ممکن است رژیم‌های مختلف و عجیبی را امتحان کنند و یا سراغ ورزش‌های سنگین و طاقت‌فرسا بروند.

اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشند که هیچ رژیم و فعالیت بدنی سنگین، نمی‌تواند جایگزین مکمل‌ها و قرص‌های گیاهی اصل باشد. ما در مجموعه عطارباشی قصد داریم تا در خصوص میوه پاپایا و زمان دقیق مصرف قرص لاغری پاپایا، صحبت‌هایی داشته باشید. شما نیز می‌توانید برای آگاهی بیشتر از این موضوع با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

قرص لاغری پاپایا

توجه به اصل بودن قرص لاغری پاپایا

اگر دقت کرده باشید به واژه “اصل”، در مطالب قبلی تاکید شد. دلیل تاکید زیاد بر واژه اصل به خاطر این است که اگر قرص‌های گیاهی که برای لاغری مصرف می‌کنید، تقلبی و نامناسب باشند، نه‌تنها برای کاهش وزن، سودی نخواهند داشت بلکه ممکن است، مضراتی نیز برای بدن داشته باشند. قرص‌های اصل برای لاغری به‌صورت کاملا ارگانیک از مواد گیاهی به‌دست می‌آیند. عصاره موجود در این قرص‌ها، از میوه و یا گیاه موثر برای کاهش وزن است.

به‌عنوان مثال، قرص پاپایا یکی از این قرص‌های کاملا طبیعی برای کاهش وزن است. زیرا عصاره میوه پاپایا در داخل این قرص وجود دارد. این میوه در حالت عادی با آنتی‌اکسیدان‌های موجود در خود، یک میوه موثر برای پیشگیری از انواع بیماری‌ها است. تقویت سیستم ایمنی و هضم آسان از خواص مرتبط به این میوه گرمسیری است. البته خواص میوه پاپایا به این موارد ختم نمی‌شود.

قرص پاپایا و سلامتی بدن

قرص پاپایا معجزه‌ای از دل طبیعت

همان‌طور که ذکر شد، قرص لاغری پاپایا با خواص بی‌نظیر خود، یکی از بهترین قرص‌های لاغری است که امتحان خود را به‌بهترین شکل ممکن، پس داده است، البته بهترین زمان مصرف قرص پاپایا نیز مهم است. این قرص با نحوه عملکرد جالب، کاری می‌کند که مقداری از حجم معده اشغال شده و جایی برای ورود غذاهای اضافی نباشد. به‌بیان دیگر، این قرص، دقیقا مانند یک جراحی و اسلیو معده عمل می‌کند.

البته بهتر است بدانید که یک تفاوت بین اسلیو و لاغری با قرص وجود دارد. در اسلیو معده، فرد، به‌صورت تهاجمی در معرض جراحی قرار می‌گیرد و معده کوچک می‌شود. در اسلیو ممکن است، خطراتی برای فرد به وجود آید در حالی که قرص‌های گیاهی، نه‌تنها هیچ خطری ندارند بلکه برای بسیاری از بیماری‌های دیگر نیز مفید هستند.

 در قرص پاپایا هیچ‌گونه ماده شیمیایی وجود ندارد. حتما این را می‌دانید که قرص‌های شیمیایی اگر برای قسمتی از بدن مفید باشند، مشکلات مختلفی برای قسمت‌های دیگر به وجود می‌آورند. این قرص با داشتن ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین C و انواع مواد مغذی، بهترین تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.

خانم‌ها می‌توانند علاوه بر کاهش وزن  برای برطرف نمودن ضعف و خستگی خود از قرص لاغری پاپایا استفاده کنند. البته ذکر این نکته ضروری است که سعی داشته باشید قبل از مصرف هر نوع قرص شیمیایی و یا حتی گیاهی، با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمائید. آن‌ها می‌توانند با توجه به نوع مشکل و حتی بیماری شما، بهترین پیشنهاد را در خصوص مصرف قرص‌های لاغری ارائه دهند.

پاپایا میوه ای از دل طبیعت

مشخصات ظاهری قرص پاپایا

همان‌طور که متوجه شدید، کپسول لاغری پاپایا یکی از قرص‌های بسیار قدرتمند در زمینه چربی‌سوزی است.  این مزیت یه‌دلیل مواد گیاهی مختلف و فیبرهای موجود در آن است. بسیاری از افراد، ممکن است در زمان مصرف اولین قرص پاپایا دچار تپش قلب و انرژی مضاعفی شوند. در این صورت بهتر است نگران نباشند، زیرا کافئین موجود در قرص لاغری پاپایا دلیل این امر است. البته اگر این تپش قلب به‌صورت مداوم و آزاردهنده باشد، مشورت گرفتن از پزشک مربوطه، می‌تواند کمک‌کننده باشد.

بهتر است بدانید که عوارض قرص‌های گیاهی ماندگاری 7 روزه دارد. اگر عوارض احتمالی بیشتر از این زمان بود، مصرف قرص را قطع کرده و در اولین فرصت، نسبت به گفتگو با یک پزشک متخصص، اقدام کنید. کپسول پاپایا در دو نوع سبز و زرد، عرضه می‌شود. در بسته‌بندی قرص، 30 عدد کپسول سبز رنگ وجود دارد.

 طبق نظرات دریافت‌شده از مصرف‌کنندگان، بسته‌بندی قرص با درب سبز رنگ، عملکردی قدرتمند از نوع زرد آن دارد. نهایت سعی خود را داشته باشید که از اصل بودن قرص پاپایا مطمئن شوید. برای بررسی اصالت محصول می‌توانید از طریق استعلام کد ریجستری اقدام کنید. برای بررسی کد ریجستری به سامانه مرتبط با قرص پاپایا که بر روی بسته‌بندی آن، درج شده، وارد شده و بعد از انتخاب گزینه چک کردن با عنوان  check code، وضعیت اصل یا تقلبی بودن محصول خود را مورد بررسی قرار دهید. 

مناسب‌ترین زمان مصرف قرص لاغری پاپایا

بهترین زمان مصرف قرص پاپایا بسیار مهم است. اگر تمایل به کاهش وزن اصولی و دقیق دارید، بهتر است این قرص را دقیقا نیم ساعت پس از صبحانه، مصرف نمائید. مصرف این قرص با عسل، تخم‌شربتی، خاکشیر و آبلیمو باعث می‌شود تا اثربخشی آن، بیشتر شود. با این شرایط، کاهش وزن خوبی در همان روزهای ابتدائی مشاهده خواهید کرد.

البته سناریوی دیگری نیز وجود دارد. بسیاری از افراد، ادعا دارند که بهترین زمان مصرف قرص پاپایا نیم ساعت بعد از صبحانه، کاهش وزن مطلوبی برای آن‌ها، ندارد. با این حساب، به این افراد، توصیه می‌شود که قرص را نیم ساعت قبل از صبحانه، مصرف کنند. البته بهتر است قرص ثانویه را نیز 4 ساعت پس از قرص اول مصرف نمایند.

 توجه داشته باشید که در زمان مصرف قرص پاپایا، نهار و شام خود را نیز از مواد سالم و مغذی انتخاب کنید تا تاثیرات زیادی مشاهده کنید. مصرف مداوم یک لیوان آب، در شبانه‌روز بهترین کمک به بهبود عملکرد آن است. در این صورت، دفع چربی توسط ادرار و تعریق، باعث کاهش وزن اصولی می‌شود. زیرا اگر، توجه کرده باشید  در زمان انجام ورزش، 30 دقیقه بعد بدن، شروع به تعریق می‌کند. در این شرایط کاهش وزن، سرعت بیشتری می‌گیرد. مصرف قرص پاپایا باعث می‌شود که بدون انجام ورزش‌هاس سنگین، فرد کاهش وزن خوبی داشته باشد.

عطارباشی

محصولات گیاهی در عطارباشی

شما می توانید تمام محصولات گیاهی و لاغری را با کمترین قیمت در عطارباشی تهیه کنید. مجموعه ما متعهد می باشد که تمام این محصولات را به صورت اورجینال و با بهترین خدمات به شما عرضه کند.

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “بهترین زمان مصرف قرص پاپایا

  1. آواتار فرناز زاهد فرناز زاهد گفت:

    سلام ممنون بابت توضیحات کامل شما ولی یک سوال در دوران پریود هم می‌توان مصرف کرد؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. آواتار سردبیر عطارباشی سردبیر عطارباشی گفت:

      سلام با تشکر از انتخاب سایت عطارباشی
      بله مشکلی ندارد خوردن ویتامین و میوه جات در زمان مصرف قرص نباید فراموش شود، اما برای بانوانی که درد بیشتری در طی این دوره دارند توصیه شده مصرف نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید