قرص‌ ها, آموزشی, مقالات

تأثیر قرص لاغری آلفا اسلیم بر کاهش وزن | طریقه مصرف قرص آلفا اسلیم

تأثیر قرص لاغری آلفا اسلیم بر کاهش وزن

تأثیر قرص لاغری آلفا اسلیم | قرص لاغری آلفا اسلیم چند کیلو کم می کند؟

در حالی که مصرف کربوهیدرات‌ها، نشاسته و قند برای تغذیه ما ضروری است، اما می‌تواند تأثیر منفی بر کاهش وزن داشته باشد. قرص لاغری آلفا اسلیم، کالری‌هایی را که معمولاً از غذاهای غنی از کربوهیدرات جذب می‌شوند، مهار و از هضم آن‌ها جلوگیری می‌کند. این قرص ضمن کنترل میل به غذاهای شیرین و نشاسته‌ای، به کاهش وزن کمک می‌نماید. اگر می خواهید بدانید که قرص لاغری آلفا اسلیم چند کلیو کم می کند باید فاکتورهایی که در ادامه گفته می شود را در نظر بگیرید، پس در ادامه به عطار باشی همراه باشید.

قرص لاغری آلفا اسلیم

چگونگی عملکرد قرص لاغری بر بدن شامل موارد زیر هستند:

  • مهار جذب نشاسته و قند
  • سرکوب هوس شکر و نشاسته
  • افزایش توانایی چربی سوزی
  • افزایش نتایج کاهش وزن

کلیک کنید : خرید و قیمت قرص لاغری آلفا اسلیم

 

افزایش چربی سوزی با قرص لاغری الفا اسلیم

قرص آلفا اسلیم به کاهش هوس و گرسنگی، افزایش چربی سوزی و مهار جذب نشاسته و قند کمک می‌کند. تا ۳۰۰ کالری در طول هضم جذب بدن می‌شود و به کاهش وزن آسان‌تر کمک می‌کند.

Alpha-Slims نه تنها به کاهش هوس مواد قندی و نشاسته کمک می‌کند، بلکه لذت میان وعده‌های کربوهیدراتی یا شیرین را پایین می‌آورد. مکمل کاهش وزن آلفا اسلیم تا ۳۰۰ کالری جذب مواد غیر مغذی در هر وعده غذایی را مسدود می‌کند، بنابراین مجبور نیستید غذاهای مورد علاقه خود را از رژیم غذایی خود حذف کنید و در عین حال وزن خود را کاهش ‌دهید. زمانی که آلفا اسلیم قبل از غذا مصرف شود، می‌تواند تا ۹۰۰ کالری مواد غیر مغذی را در روز بسوزاند.

مهار هوس‌ها و موفقیت در کاهش وزن با قرص لاغری آلفا اسلیم

قرص الفا اسلیم اصل مکمل مناسبی برای کاهش هوس خوردن قند و کربوهیدرات است. الفا اسلیم با استفاده از طیف وسیعی از مواد طبیعی، توانایی بدن را برای تجزیه نشاسته (کربوهیدرات‌ها) به قند و قند را به گلوکز و فروکتوز کاهش می‌دهد. با مسدود کردن کربوهیدرات‌ها و قندها، نشاسته و گلوکز کمتری جذب سیستم می‌شود و به کاهش وزن سریع‌تر و هوس‌های کمتر کمک می‌کند و باعث می‌شود برنامه غذایی سالم‌تری داشته باشید.

قرص لاغری الفا اسلیم

به‌طور خاص مکمل‌های آلفا اسلیم اصل برای کمک به ادامه مسیر و دستیابی به کاهش وزن ثابت‌تر طراحی شده‌اند، هوس را کاهش می‌دهند یا از بین می‌برند و شما را تشویق می‌کنند تا از پرخوری اجتناب کنید و به کاهش وزنی سالم و پایدار برسید.

کربوهیدرات‌های ناسالم و قندهای تصفیه شده را مسدود کنید

گاهی در مورد تغذیه سالم به کمی کمک نیاز داریم. زمانی که قرص لاغری آلفا اسلیم همراه با یک رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی استفاده می‌شود، می‌تواند به کاهش وزن آسان‌تر کمک کند. همچنین منجر به کاهش سطح گلوکز خون و افزایش نتایج کاهش وزن می‌شود.

غلبه بر مصرف بیش از حد گلوکز

هنگامی‌که ما غذاهای بسیار قندی یا حاوی کربوهیدرات می‌خوریم، بدن ما اجزای تشکیل دهنده را به گلوکز تجزیه می‌کند که در صورت تولید گلوکز بیش از حد، چربی تشکیل می‌شود. Salcia Oblonga موجود در قرص آلفا اسلیم به اتصال آنزیم‌های مسئول این تبدیل کمک می‌کند و توانایی بدن شما برای جذب بیش از حد گلوکز کاهش می‌دهد.

کاربردهای فوق‌العاده کپسول لاغری آلفا اسلیم

1- حذف مؤثر چربی‌ها و جمع‌کردن پوست بدن بدون برگشت به حالت قبل

۲- کاهش جذب قند و چربی و جلوگیری از ایجاد چربی بیشتر

۳- رفع مواد زائد بدن

4-کور کننده اشتها بدون احتیاج به رژیم

5.کاهش وزن سریع بدون عوارض جانبی

6.زیبایی و طراوت چهره

7.با ادامه مصرف تنها یک کپسول در روز وزن خود را کاهش دهید.

۸. 100% طبیعی و ارگانیک

۹- تهیه شده از عصاره میوه‌ها و گیاهان کمیاب

۱۰-مناسب خانم‌ها و آقایان

کپسول‌ لاغری آلفا اسلیم

قرص لاغری آلفا و تأثیر آن بر بدن

کپسول‌ لاغری آلفا اسلیم به طرز معجزه‌آسایی چربی‌های شکم و کمر را آب می‌کند و مانند بسیاری از محصولات دیگر باعث لاغری صورت نمی‌شود؛ اما به دلیل اینکه حاوی دو ویتامین C و E است، صورت شما را شاداب و شفاف می‌کند و از افتادگی پوست پس از کاهش وزن پیشگیری می‌کند.

کپسول‌های لاغری الفا اسلیم فوق‌العاده قدرتمند هستند و برای افرادی که دارای چاقی بد هستند و همچنین افرادی که با وجود استفاده از روش‌های رایج کاهش وزن و لاغری به نتیجه‌ای نرسیده‌اند پیشنهاد می‌شود. یکی از ویژگی‌های خاص قرص الفا اسلیم کاهش سریع سایز همراه با کاهش وزن است. در ادامه طریقه مصرف قرص آلفا اسلیم را بررسی می کنیم.

معرفی قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی اصل

نحوه و طریقه مصرف قرص آلفا اسلیم

این قرص‌ها را می‌توانید نیم ساعت پس از صبحانه با دو لیوان آب مصرف کنید.

ترجیحاً تا ۲ ساعت پس از مصرف این مکمل‌های لاغری به غیر از مایعات چیزی نخورید.

برای کاهش وزن یک قرص بعد از صبحانه و یک عدد بعد از نهار با دو لیوان آب مصرف کنید.

از این قرص‌ها در دوره‌های ۴ تا ۶ هفته‌ای استفاده کنید. پس از پایان دوره مصرف باید یک ماه استراحت در نظر گرفته شود.

مواد تشکیل دهنده قرص الفا اسلیم و خواص آن برای کاهش وزن

مواد تشکیل دهنده قرص الفا اسلیم با توجه به گیاهی بودن برای لاغری کاملاً مفید است و همراه با ترکیبات گیاهی خود در دور مشخص و اندازه به بهبود عملکرد سیستم بدن و تناسب اندام کمک می‌کند. این قرص لاغری حتی در کسانی که موفق به کاهش وزن نشده‌اند نیز می‌تواند نتایج مثبتی را داشته باشد. مواد ارگانیک اصلی در قرص آلفا اسلیم عبارتند از:

  • عصاره قهوه سبز
  • گلیسین
  • ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب (vidanga- Embelia Ribes)
  • عصاره تخم کتان
  • کافئین
  • عصاره گیاه گارسینیا
  • عصاره گیاهی گزانتین

قرص آلفا اسلیم چگونه عمل می‌کند؟

کافئین یکی از مواد اصلی قرص لاغری Alpha-Slims است. اثرات انرژی کافئین به‌درستی مورد مطالعه قرار گرفته است. قرص لاغری آلفا اسلیم با اثرات مفید کافئین بر گیرنده‌های آدنوزین در مغز باعث افزایش انرژی و بهبود متابولیسم در فرد مصرف کننده می‌شود. در طول روز، زمانی که فعالیت‌های روزانه را انجام می‌دهید، مغز شما به‌آرامی ماده شیمیایی به نام آدنوزین را آزاد می‌کند.

این ماده به گیرنده‌های خاصی در مغز می‌چسبد و باعث ایجاد احساساتی مانند خستگی، خواب‌آلودگی و درنهایت باعث به خواب رفتن شما می‌شود. گیرنده‌های مغز نمی‌توانند تفاوت بین ماده شیمیایی آدنوزین و کافئین را شناسایی کنند؛ بنابراین اگر کافئین در جریان خون شما باشد، از چسبیدن ماده شیمیایی آدنوزین به گیرنده‌ها جلوگیری می‌کند. در این صورت مغز احساس خستگی نخواهد کرد.

عطارباشی

نتیجه گیری

مصرف قرص لاغری الفا اسلیم یا همان قرص آلفا در افرادی که دچار ثبات وزن شده‌اند و وزن‌شان کاهش پیدا نمی‌کند یا حتی افرادی که می‌خواهند به روشی راحت لاغر کنند بسیار مناسب است. این قرص با تأثیر بر اشتها بدون هیچ‌گونه رژیمی، لاغرتان می‌کند. با مصرف این قرص کاملاً گیاهی و بدون عوارض بر اعضای بدن، به‌آسانی لاغر می‌شوید.

محصولات گیاهی در عطارباشی

شما می توانید تمام محصولات گیاهی، لاغری و مراقبت از پوست و مو را با کمترین قیمت در عطارباشی تهیه کنید. مجموعه ما متعهد می باشد که تمام این محصولات را به صورت اورجینال و با بهترین خدمات در فروشگاه به شما عرضه کند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید